اقامت در اسپانیا

اقامت در اسپانیا

اقامت در اسپانیا

اقامت در اسپانیا

جهت کسب اطلاعات درباره اقامت در اسپانیا با ما همراه باشید. اسپانیا کشوری مستقل است در اتحادیه اروپا که در جنوب غربی اروپا واقع شده است. دارای سیستم دموکراتیک و بر پایه قانون اساسی پادشاهی می باشد. وضعیت آب و هوایی اسپانیا معتدل میباشد.

جهت کسب اطلاعات درباره امور مهاجرت به اسپانیا با گروه مشاوران آسوگروپ در ارتباط باشید…

اقامت اسپانیا
اقامت اسپانیا

موسسه مهاجرتی معتبر را چگونه شناسایی کنیم؟

همه چیز درباره ویزای شینگن

آب و هوای اسپانیا

هر قسمت از مناطق آن آب و هوایی منحصر بفرد خود را دارد. از لحاظ اقتصادی کشور اسپانیا از جمله کشور های توسعه یافته می باشد. این کشور در سال 2013 از نظر رتبه ‌بندی از بزرگ ‌ترین کشور های اقتصادی دنیا و با رتبه 14 ام بوده است. این موقعیت ها برای کشور اسپانیا باعث شده تا متقاضیان زیادی را برای اقامت جذب نماید.

از صفر تا صد زندگی در اسپانیا را بدانید…

اخذ اقامت گلدن ویزا اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا

بنابراین اگر قصد مهاجرت و همچنین اقامت در اسپانیا را به صورت دائم و یا موقت را دارید. در این مطلب توضیحات لازم را به شما ارائه می کنیم. همچنین برای بیان سوالات خود می توانید با مشاوران ما در تماس باشد.

همه چیز درباره زندگی دانشجویی در اسپانیا و جاذبه ها و طبیعت اسپانیا

ویزای شینگن
ویزای شینگن

روش های دریافت اقامت اسپانیا

در این مطلب در ابتدا روش های دریافت اقامت اسپانیا را بیان می کنیم. و سپس توضیحات مورد نیاز را در هر مورد مطرح می کنیم.

قدیمی ترین شهر اسپانیا و ارزان ترین شهر های اسپانیا برای زندگی کجاست؟

همه چیز درباره جغرافیای اسپانیا و کشور های همسایه اسپانیا

1- اقامت از روش تمکن مالی
2- اقامت با سرمایه گذاری و خرید املاک
3- اقامت با استفاده از ثبت شرکت یا کارآفرینی
4- اقامت از روش کار و تخصص
5- اقامت از روش ادامه تحصیل و یا بورسیه تحصیلی
6- اقامت از روش ازدواج
7- اقامت از روش تولد فرزند در اسپانیا
8- اقامت با پناهندگی

9- اقامت به عنوان همراه

10- اقامت اسپانیا از طریق دورکاری

گرانترین شهر های اسپانیا برای زندگی کدام ها هستند؟

مشکلات زندگی در اسپانیا را بدانید، همچنین زیباترین شهر های اسپانیا را ببینید

1- دریافت اقامت به روش تمکن مالی

گرفتن اقامت اسپانیا از روش تمکن مالی یکی از سریع ترین و آسان ترین و نیز از پر طرفدارترین روش ها برای گرفتن اقامت در اروپا و همچنین در اسپانیا می باشد. در پروسه تمکن مالی افرادی که در ایران از توانایی مالی بالایی برخوردار باشند. با احراز درآمد ماهانه خود به میزان حداقل 2500 یورو می‌توانند. اقامت بگیرند. این میزان درآمد باید به ازای همسر به مقدار 1000 یورو و برای هر یک از فرزندان به مقدار 500 یورو نیز اضافه شود.
برای دریافت ویزای تمکن مالی به مدرک زبان نیازی نیست. در روش تمکن مالی به شما اجازه کار استخدامی داده نمی شود. ولی خودتان می توانید کار و شغلی راه اندازی کنید. امروزه این روش یکی از بهترین راه ها برای دریافت اقامت اروپا می باشد. که در کشور های اسپانیا و اتریش، یونان، فرانسه نیز قابل اجرا و انجام است.

معرفی کشور اسپانیا برای مهاجرت، همچنین شهر های مهم اسپانیا را بشناسید

انواع تفریحات در اسپانیا را بشناسید

منابع اثبات درآمد

1- سود سپرده بانکی
2- اجاره نامه ملک
3- حقوق بازنشستگی
4- سود سهام شرکت بورسی

مبلغ درآمد ماهیانه احراز شده فرد متقاضی باید برای یک سال در حساب بانکی که در ایران دارد موجود باشد.

همچنین لازم به تذکر است که اقامت با روش تمکن مالی در ابتدا به صورت موقت است. و فرد مقیم بعد از مدت 5 سال از زمان دریافت این اقامت موقت، می تواند درخواست اقامت دائم و سپس طبق قوانینی که برای مهاجرت وجود دارد. پاسپورت دوم خود را دریافت کند.

بررسی اقتصاد اسپانیا برای مهاجرت

بخوانید درباره دریافت ویزای اسپانیا

اقامت در اسپانیا
اقامت در اسپانیا

شرایط لازم برای گرفتن اقامت در اسپانیا

1- همه افرادی که تابعیت اسپانیا را می گیرند. باید حداقل 6 ماه در سال را در کشور اسپانیا اقامت داشته باشند.

2- زمانی که برای فرزندان خود اقامت اسپانیا را اخذ کردید. باید فرزندان تان در سن 6 تا 18 سالگی در اسپانیا به مدرسه روند. و طبق نظام آموزشی و فرهنگ آنجا تحصیل کنند.

3- فردی که اقامت اسپانیا را دریافت نموده است. باید پس از دریافت اقامت ملکی مستقل اجاره و یا خریداری کند.

جهت دریافت راهنمای خرید ملک در اسپانیا کلیک کنید

سیستم اموزشی اسپانیا چگونه است؟

2. دریافت اقامت به روش سرمایه گذاری خرید ملک

یکی دیگر از روش هایی که می توان اقامت در اسپانیا را اخذ کرد. سرمایه گذاری در اسپانیا یا خرید ملک است. ارزش این ملک باید در حداقل قیمت 500 هزار یورو باشد. با خرید ملکی با این قیمت و بالاتر می‌توان اقامت اسپانیا را با ویزای طلایی 5 ساله دریافت نمود. نوع ملک و نیز متراژ و موقعیت آن برای کشور اسپانیا مورد اهمیت نیست. فقط داشتن ارزش 500 هزار یورویی ملک خریداری شده مهم می باشد. البته برای مبالغ کمتر از 500 هزار یورو می توان اقامت یک ساله اسپانیا را گرفت. و رعایت نمودن قوانین اقامت هر دو سال یک بار می توان آن را تمدید کرد. و پس از 5 سال می توانید اقامت اقامت دائم را با گدراندن مراحل قانونی اقامت دریافت کنید. برای خریدن ملک باید با کارشناسان و مشاوران مورد اعتماد مشاوره بگیرید.

همه چیز درباره کارآفرینی در اسپانیا

امنیت کشور اسپانیا چگونه است؟

3- دریافت اقامت به روش ثبت شرکت یا کارآفرینی

با استفاده از روش ثبت شرکت در اسپانیا و یا کار آفرینی که مورد استقبال و منبع درآمد باشد. همچنین با اجرای پروژه های تجاری در اسپانیا نیز می توانید برای اقامت در اسپانیا اقدام کنید. البته کارافرینی باید اشتغال زایی داشته باشد. و حداقل یک اسپانیایی را در کار خود استخدام کنید.

بازار کار در اسپانیا چگونه است؟

قوانین عجیب کشور اسپانیا را بدانید…

4- دریافت اقامت به روش کار و تخصص

برای دریافت اقامت اسپانیا از روش کار فرد باید کارفرما و job offer داشته باشد. تا برای وی دعوت نامه کاری ارسال کند. تا از این طریق بتواند به کشور اسپانیا وارد شده و مشغول به کار شود. بعد از 3تا 5 سال فعالیت و کار و پرداختن مالیات می‌توانید. برای درخواست اقامت دائم اسپانیا اقدام نمایید. هنگامی که کارفرما دعوت نامه کاری ارسال می کند باید برای آن شغل در کشور اسپانیا 3 ماه آگهی منتشر کرده باشد. و اگر شخص مورد نظر را پیدا نکرده باشد. باید به مدت 3 ماه در اتحادیه اروپا آن شغل را آگهی نماید. آنگاه اگر در این مدت زمان 6 ماهه که آگهی ها را منتشر کرد. و شخص مورد نظر از اروپا پیدا نشد آن زمان می توان دعوت نامه کاری را برای فرد ایرانی ارسال کرد.

همه چیز درباره مهاجرت نوجوانان به اسپانیا

شرایط زندگی در اسپانیا خوب است؟

ویزای کاری
ویزای کاری

5- دریافت اقامت به روش ادامه تحصیل و یا بورسیه تحصیلی

ادامه تحصیل در اسپانیا برای ایرانیان در همه مقاطع تحصیلی امکان پذیر است. در دانشگاه های اسپانیا دروس به زبان های اسپانیایی و انگلیسی تدریس می شود. اقامت از روش تحصیل در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس و نیز دکترا امکان پذیر است. تحصیل در این مقاطع در هر دو نوع دانشگاه دولتی و خصوصی صورت می پذیرد. البته افرادی که می خواهند دانشگاه های دولتی اسپانیا تحصیل کنند. باید به زبان اسپانیایی ادامه دهند.
افراد دانشجو در اسپانیا باید ویزای تحصیلی خود را دریافت نموده. و بعد از تحصیل در اسپانیا و پس از آنکه به کاری مشغول شدند. و مالیات را پرداختند. کارت تابعیت اسپانیا را می توانند دریافت نمایند.

همه چیز درباره مهاجرت دندانپزشکان به اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا از طریق پناهندگی ممکن است؟

6- اقامت از روش ازدواج

در این روش باید فرد، شخص مقابل خود را که قصد ازدواج با ایشان را دارد تبعه اسپانیا باشد. و هنگامی که فرد قصد ازدواج با یک تبعه را داشته باشد. باید سابقه و موضوعاتی را به سفارت ارائه دهد. که نشان دهنده آن باشد که هدف و قصد آنها زندگی مشترک و با هم است. به همین جهت باید مدارک لازم را برای روابط آنها با هم و همچنین مدارک مالی که فرد بتواند از پس هزینه همسر و زندگی خود برآید به همراه مدارک هویتی به سفارت ارائه دهد.

همه چیز درباره هزینه های حمل و نقل در اسپانیا و همچنین هزینه های زندگی در اسپانیا را بدانید!

7- اقامت از روش تولد فرزند در این کشور

تابعیت کشورها بر پایه و اساس قانون به خود است. بر پایه سیستم خاک و یا خون هستند. کشور اسپانیا نیز از سیستم خون تبعیت می کند. و با توجه به همین امر افرادی تابعیت اسپانیا را دریافت می
کنند. که والدینشان اسپانیایی باشند. و مسئله مورد نظر این است که یکی از والدین آن فرد باید اسپانیایی باشد. ولی با این حال اگر نوزادی در اسپانیا به دنیا بیاید. و والدین آن مشخص نباشد به او تابعیت
اسپانیایی می دهند.

تمدید اقامت سال اول در اسپانیا چگونه انجام میشود؟

جهت دریافت اقامت با اجازه کار در اسپانیا کلیک کنید…

8- اقامت از روش پناهندگی

براساس کنوانسیون ۱۹۵۱ ژنو اگر فردی در کشور خود به دلیل مسائل سیاسی و نژادی یا قومی و مذهبی ادعا کند که جانش در خطر است. می‌تواند درخواست پناهندگی نماید. بر همین اساس فقط افراد با این شرایط واجد شرایط مهاجرت و اعلام پناهندگی هستند. البته لازم به دکر است که مهاجرت از روش اعلام پناهندگی با مشکلات زیادی همراه است. افرادی بسیاری بوده اند که حتی نتوانسته اند خود را سالم به کشورهای اروپایی مد نظر خود را برسانند. و در مسیر بسیار سختی ها کشیدند. و برخی حتی مال و جان خودشان را از در مسیر از دست داده اند.

دریافت اقامت دائم بعد از 5 سال در اسپانیا چگونه است؟

مهاجرت به اسپانیا از طریق ازدواج ممکن است؟

9-اقامت به عنوان همراه

از طریق این ویزا شرکای مدنی، اقوام و همچنین همسر مقیم اسپانیا  میتوانند برای الحاق به خانواده درخواست بدهند. اما شرطی که وجود دارد این است که فرد مقیم اسپانیا حداقل باید یکسال را در این کشور گذرانده باشد. فردی که این کارت اقامت را دریافت میکند اجازه کار و زندگی در اسپانیا را دارد.

هنگام درخواست مانند همیشه فرد باید نشان دهد که امکانات اقتصادی کافی و  شرط مسکن مناسب را دارا است. در واقع فرد باید نشان بدهد که میتواند از بستگان خود حمایت کند.

مطالعه درباره اقامت تمکن مالی اسپانیا و اقامت گلدن ویزا اسپانیا …

10- اقامت از طریق دورکاری

این ویزا یک گزینه بسیا عالی است، زیرا شما به عنوان فرد دورکار یا فریلنسر برای شرکت های خارجی یا مشتریان کار میکنید و میتوانید ویزای دورکاری دریافت کنید. با این روش شما مالیات کمتری پرداخت میکنید و حتی میتوانید هم از کشور مبدا خودتان و هم از اسپانیا برای آن درخواست بدهید.

دریافت اقامت با ثبت شرکت در اسپانیا را به ما بسپارید…

آشنایی با نحوه گرفتن پاسپورت در اسپانیا

مزایای اقامت در اسپانیا

  • اب و هوای خیلی خوب
  • دارای غذاهای متنوع
  • دارای سیستم مراقبت بهداشتی عالی
  • مکان های گردشگری متعدد
  • هزینه بصرفه زندگی
  • دارای سیستم حمل و نقل عالی
  • دارای فرهنگ اجتماعی متنوع
اقامت اسپانیا
اقامت اسپانیا

اقامت اسپانیا با ثبت شرکت

اگر قصد دریافت اقامت اسپانیا با ثبت شرکت را دارید میبایست شما با تأسیس یک شرکت در اسپانیا و تأیید اثر مثبت آن بر اقتصاد این کشور، می‌توانید ویزای مخصوص مهاجرت و سپس اقامت این کشور را کسب نمایید. برای این منظور باید شرکتی را ثبت کنید، سرمایه‌گذاری مناسبی در آن انجام دهید و معیارهای مشخصی را ارضا کنید. پس از تأیید اثر مثبت شرکت توسط مقامات مهاجرتی اسپانیا و انجام مراحل اداری و قانونی مربوطه، ویزای مهاجرت و سپس اقامت برای شما صادر می­گردد.

اقامت اسپانیا با ثبت شرکت
اقامت اسپانیا با ثبت شرکت

اقامت اسپانیا از طریق کارآفرینی

دریافت اقامت اسپانیا از طریق کارافرینی به معنای ایجاد یک کسب و کار موفق در این کشور است که منجر به ایجاد اشتغال و افزایش ارزش اقتصادی می‌شود. با این هدف، نیاز است شما یک بیزنس پلن قابل قبول ارائه داده و سرمایه‌گذاری مناسبی در این کسب و کار انجام دهید. پس از تأیید برنامه کارافرینی توسط مقامات مهاجرتی اسپانیا و انجام روال اداری و کاغذ بازی های لازم، ویزای مهاجرت و سپس اقامت برای شما صادر خواهد شد که به شما اجازه می‌دهد در این کشور مقیم شده و زندگی کرده و کسب و کار خود را اداره کنید. فراموش نکنید برای تحقق رویای زندگی در اروپا فقط کافیست با مشاورین آسو گروپ تماس بگیرید.

اقامت اسپانیا از طریق بیزنس پلن

مهاجرت به اسپانیا از طریق بیزنس پلن به این معناست که شما با ایجاد یک کسب و کار یا سرمایه‌گذاری در اسپانیا، می‌توانید ویزای مخصوص مهاجرت کسب کرده و در این کشور زندگی کنید. برای این منظور، باید یک طرح کسب و کار قابل قبول به همراه سرمایه‌گذاری مناسب ارائه دهید و شرایط مشخصی را برآورده کنید. پس از تأیید بیزنس پلن توسط مقامات مهاجرتی اسپانیا و انجام مراحل مربوطه، ویزای مهاجرت و سپس اقامت برای شما صادر می‌شود. شما میتوانید برای اطلاع از شرایط و کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین گروه مهاجرتی و گردشگری آسو کمک بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن به ساده ترین روش، اقامت خود را دریافت نمایید.

دیگران مطالعه میکنند:

دانلود pdf مقاله

اشتراک گذاری این مقاله

105 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


آخرین پروژه ها


اقامت با ثبت شرکت در اسپانیا
اقامت تحصیلی اسپانیا
صومعه پدرالبس در اسپانیا
کلیسای ساگرادا فامیلیا در اسپانیا
کازامیلا در اسپانیا
کاخ سلطنتی در اسپانیا