اقامت با ثبت شرکت در اسپانیا

اقامت با ثبت شرکت در اسپانیا

اقامت با ثبت شرکت در اسپانیا

اقامت با ثبت شرکت در اسپانیا

کشور اسپانیا یکی از غربی ترین کشورهای اروپایی است. که به جهت شرایط خوب آب و هوایی و نیز شرایط متعادل اقتصادی و همچنین رفاهی افراد زیادی را برای مهاجرت به این کشور متمایل می کند. در این مطلب از سایت آسوگروپ به بررسی اقامت با ثبت شرکت در اسپانیا میپردازیم…

پروسه دریافت اقامت دائم برای کشور اسپانیا با ثبت شرکت بعد از روش سرمایه گذاری و تمکن مالی از سریع ‌ترین روش‌ها برای مهاجرت و اقامت است. در این روش بعد از سه سال اقامت موقت می‌توانید اقامت دائم بگیرید. کلیه مراحل برای اخذ اقامت در اسپانیا با روش ثبت شرکت حدود 10 الی 16 ماه زمان می برد.

اگر به دنبال راهی برای دریافت اقامت اسپانیا هستید در ادامه با ما همراه باشید…

همه چیز درباره ویزای شینگن

از صفر تا صد زندگی در اسپانیا را بدانید…

روش ‌های مختلف دریافت اقامت اسپانیا با ثبت شرکت

1- در قالب راه اندازی یک شرکت جدید که می توانید شرکتی را به صورت آماده و ثبت شده خریداری کنید. و یا اینکه خود شرکت جدیدی را ثبت کنید.
2- با بهره مندی از سرمایه گذاری مشترک با شرکتی اسپانیایی از روش خرید سهام آن شرکت.

3- می توانید یک شرکت اسپانیایی را به عنوان سر گروه شرکت خود قرار دهید و شرکتی که راه اندازی می کنید زیر مجموعه ای از شرکت اسپانیایی باشد.
4- می توانید به عنوان کار آفرین که به صورت خود اشتغال فعالیت می کنید شرکت خود را ثبت نمایید.
5- افتتاح یک شرکت به عنوان دفتر نمایندگی در اسپانیا

جاذبه ها و طبیعت اسپانیا را بیشتر بشناسید…

همه چیز درباره زندگی دانشجویی در اسپانیا و ثروتمند ترین و فقیر ترین مناطق اسپانیا را بدانید…

مراحل و پروسه ثبت شرکت در اسپانیا

طبق قوانین اسپانیا افرادی که می خواهند کسب و کاری را در این کشور راه اندازی نمایند. چه از شهروندان و چه از اتباع خارجی در ابتدا باید کد اقتصادی NIE دریافت کنند.
برای دریافت کد اقتصادی NIE لازم است که فرم تقاضای اقتصادی را پر کنند. و به همراه گذرنامه و دو قطعه عکس و نیز رسید پرداخت مبالغ مورد نیاز مربوط و نیز اظهارنامه علت درخواست کد اقتصادی را به وکیل خود در اسپانیا تحویل بدهید. بعد از این مراحل می توانید کد اقتصادی را دریافت کنید.

قدیمی ترین شهر اسپانیا کجاست؟…ارزان ترین شهر های اسپانیا برای زندگی را بشناسید…

همه چیز درباره جغرافیای اسپانیا و کشور های همسایه اسپانیا

مرحله دوم دریافت اقامت با ثبت شرکت در اسپانیا

در مرحله بعدی برای نام شرکت از سایت the Mercantile Registry تاییدیه دریافت می کنید. و بعد با استفاده از مدارکی که در بالا بیان شد. مراحل دریافت کد شناسایی مالیاتی (C.I.F) را برای شرکت شما در اداره مالیات اسپانیا انجام می‌شود. بعد از دریافت کد شناسایی مالیاتی تاییدیه حساب بانکی در اسپانیا که حداقل باید به مبلغ ۳٫۰۰۰ یورو باشد دریافت می‌شود.

گرانترین شهر های اسپانیا برای زندگی کدام ها هستند؟

مشکلات زندگی در اسپانیا را بدانید، همچنین زیباترین شهر های اسپانیا را ببینید

برای دریافت اقامت اسپانیا از روش ثبت شرکت نیاز است که یک طرح توجیهی اقتصادی به وزارت بازرگانی اسپانیا داده شود. در آن طرح توجیهی برنامه کاری سه سال آینده بیان شده و نشان می دهد که فعالیت اقتصادی مورد نظر سود آور باشد.

بعد از طی کردن مراحل و تهیه مدارک گفته شده در اسپانیا با مدارکی که تهیه شده است به سفارت اسپانیا در تهران مراجعه می کنید. و در این زمان درخواست اخذ ویزا را می دهید. بعد از اخذ ویزا و سفر به اسپانیا کارت اقامت برای شما صادر می شود.

شهر های مهم اسپانیا را بشناسید

اخذ اقامت گلدن ویزا اسپانیا

<yoastmark class=

مزایای ثبت شرکت در اسپانیا

  • با ثبت شرکت در اسپانیا شما به عنوان یک شخصیت حقوقی اروپایی به حساب می آیید. و از بهترین مزایای آن این است که میتوانید به بازارهای جهانی دسترسی آزادانه داشته باشید.
  • بعد از ثبت در این کشور میتوانید در بانک های آن و همه کشورهای اروپایی دیگر حساب بانکی افتتاح کنید.
  • هنگام ثبت شرکتها در این کشور، می توانید مجوز کار دریافت کنید.
  • برخلاف دیگر کشورهای اروپایی نیازی به سرمایه گذاری اولیه نمی باشد.
  • اگر پروژه و شرکت ثبت شده شما بتواند ایجاد اشتغال کند. بسیار ارزشمند است. ولی گر خودتان به تنهایی کار را شروع کنید، اداره بازرگانی درخواست شما را رد نکرده. و می توانید کار خود را انفرادی انجام دهید.
  • با داشتن ویزای کارآفرینی می توانید در کشورهای حوزه شینگن رفت و آمد آزادانه داشته باشید.
  • یکی از مهمترین مسائل شرکت ها در این کشور این است که نیازی به حضور شما در آنجا نمی باشد. و می توانید یک نماینده را در اسپانیا برای این کار خود تعریف کنید.
  • ویزای استارتاپ گزینه خوبی برای آن دسته از افرادی می باشد که می خواهند با خانواده خود مهاجرت کنند. با این ویزا می توانید والدین و همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را نیز با خود به اسپانیا ببرید.

انواع تفریحات در اسپانیا را بشناسید و بخوانید درباره معرفی کشور اسپانیا برای مهاجرت

بخوانید درباره دریافت ویزای اسپانیا همچنین بررسی اقتصاد اسپانیا

قوانین ثبت شرکت در اسپانیا

  •  حداقل یک مدیر برای ثبت کردن شرکت مورد نیاز است.
  • شرکت ها در اسپانیا باید در اداره ثبت تجارت ثبت شوند.
  • در این کشور نیازی به حداقل تعداد سهامداران برای فعالیت نیست.
  • شرکت ثبت شده در اسپانیا باید اسمی داشته باشد که ساختار آن را ذکر کند، در نتیجه عبارت «sociedad limitada» برای ثبت شرکت در اسپانیا ضروری است.
  • حداقل سرمایه برای ثبت شرکت در این کشور 3000 یورو است.
  • همه کسانی که در اسپانیا شرکت ثبت میکنند، امکان گرفتن اقامت را دارند.

جهت دریافت راهنمای خرید ملک در اسپانیا کلیک کنید

همه چیز درباره کارآفرینی در اسپانیا و سیستم اموزشی اسپانیا

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در اسپانیا

  • ادرس شرکت
  • مدارک شناسایی
  • گواهی مبنی بر عدم سوء پیشینه
  • گواهی مبنی بر رزرو نام شرکت
  • رسید مبنی بر اینکه هزینه های ثبت شرکت پرداخت شده
  • مجوز تجاری شهرداری
  • سند تاسیس محضری شرکت
  • شماره شناسایی مالیاتی
  • مدرک اثبات سرمایه تاسیس شرکت
  • اساسنامه

مطالعه درباره راهنمای سفر به اسپانیا

امنیت کشور اسپانیا چگونه است؟ و همچنین درباره اقامت خود حمایتی اسپانیا بخوانید

افتتاح حساب بانکی برای ثبت شرکت در اسپانیا

پس از اینکه شما کد مالیاتی و گواهی مبنی بر تایید نام شرکت را دریافت کردید، حال باید در یکی از بانک های اسپانیا حساب باز کرده و مبلغ 3000 یورو را در حساب قرار دهید. این مبلغ در واقع حداقل سرمایه برای افتتاح شرکت در این کشور میباشد. این گواهی پرداخت باید به دفتر استاد رسمی تحویل داده شود.

قوانین عجیب کشور اسپانیا را بدانید…

همه چیز درباره شرایط زندگی در اسپانیا و مهاجرت نوجوانان به اسپانیا

مالیات شرکت ها در اسپانیا

در واقع مالیات شرکتی برای شرکت ها و بقیه نهاد هایی است، که واجد شرایط پرداخت مالیات در اسپانیا هستند. 

در صورتی یک شرکت مشمول پرداخت مالیات میشود که شرکت طبق قوانین اسپانیا راه اندازی شده و دفتر ثبت شده ای در این کشور داشته باشد.نرخ مالیات عمومی شرکت ها در اسپانیا 25% میباشد.

دریافت اقامت دائم بعد از 5 سال در اسپانیا  و بازار کار در اسپانیا چگونه است؟

همه چیز درباره هزینه های حمل و نقل در اسپانیا و تمدید اقامت سال اول در اسپانیا

اقامت اسپانیا از طریق بیزنس پلن

مهاجرت به اسپانیا از طریق بیزنس پلن به این معناست که شما با ایجاد یک کسب و کار یا سرمایه‌گذاری در اسپانیا، می‌توانید ویزای مخصوص مهاجرت کسب کرده و در این کشور زندگی کنید. برای این منظور، باید یک طرح کسب و کار قابل قبول به همراه سرمایه‌گذاری مناسب ارائه دهید و شرایط مشخصی را برآورده کنید. پس از تأیید بیزنس پلن توسط مقامات مهاجرتی اسپانیا و انجام مراحل مربوطه، ویزای مهاجرت و سپس اقامت برای شما صادر می‌شود. شما میتوانید برای اطلاع از شرایط و کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین گروه مهاجرتی و گردشگری آسو کمک بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن به ساده ترین روش، اقامت خود را دریافت نمایید.

اقامت اسپانیا از طریق بیزنس پلن
اقامت اسپانیا از طریق بیزنس پلن

 هزینه های زندگی در اسپانیا را بدانید! مهاجرت به اسپانیا از طریق پناهندگی ممکن است؟

جهت دریافت اقامت با اجازه کار در اسپانیا کلیک کنید… همه چیز درباره مهاجرت به اسپانیا از طریق ازدواج 

اقامت اسپانیا از طریق کارآفرینی

دریافت اقامت اسپانیا از طریق کارافرینی به معنای ایجاد یک کسب و کار موفق در این کشور است که منجر به ایجاد اشتغال و افزایش ارزش اقتصادی می‌شود. با این هدف، نیاز است شما یک بیزنس پلن قابل قبول ارائه داده و سرمایه‌گذاری مناسبی در این کسب و کار انجام دهید. پس از تأیید برنامه کارافرینی توسط مقامات مهاجرتی اسپانیا و انجام روال اداری و کاغذ بازی های لازم، ویزای مهاجرت و سپس اقامت برای شما صادر خواهد شد که به شما اجازه می‌دهد در این کشور مقیم شده و زندگی کرده و کسب و کار خود را اداره کنید. فراموش نکنید برای تحقق رویای زندگی در اروپا فقط کافیست با مشاورین آسو گروپ تماس بگیرید.

 مهاجرت دندانپزشکان به اسپانیاچگونه است؟ اقامت گلدن ویزا اسپانیا را به ما بسپارید… 

مطالعه درباره اقامت تمکن مالی اسپانیا و نحوه گرفتن پاسپورت در اسپانیا

اقامت اسپانیا با ثبت شرکت

اگر قصد دریافت اقامت اسپانیا با ثبت شرکت را دارید میبایست شما با تأسیس یک شرکت در اسپانیا و تأیید اثر مثبت آن بر اقتصاد این کشور، می‌توانید ویزای مخصوص مهاجرت و سپس اقامت این کشور را کسب نمایید. برای این منظور باید شرکتی را ثبت کنید، سرمایه‌گذاری مناسبی در آن انجام دهید و معیارهای مشخصی را ارضا کنید. پس از تأیید اثر مثبت شرکت توسط مقامات مهاجرتی اسپانیا و انجام مراحل اداری و قانونی مربوطه، ویزای مهاجرت و سپس اقامت برای شما صادر می­گردد.

دیگران مطالعه میکنند:

دانلود pdf مقاله

اشتراک گذاری این مقاله

52 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


اخد اقامت اسپانیا اخذ اقامت اسپانیا اسپانیا اقامت اقامت از طریق ازدواج اقامت اسپانیا اقامت اسپانیا با ثبت شرکت اقامت با اجازه کار در اسپانیا اقامت با ثبت شرکت در اسپانیا اقامت تحصیلی در اسپانیا اقامت تمکن مالی اسپانیا اقامت گلدن ویزا اسپانیا بارسلونا بهترین شهر اسپانیا برای سفر تاریخچه اسپانیا تمدید اقامت سال اول در اسپانیا تمدید پاسپورت اسپانیا جغرافیای اسپانیا دریافت اقامت اسپانیا دریافت اقامت دائم بعد از 5 سال در اسپانیا دریافت پاسپورت اسپانیا رفتار مردم اسپانیا با ایرانیان زبان اسپانیایی زندگی دانشجویی در اسپانیا سویا سویل شرایط زندگی در اسپانیا طبیعت اسپانیا قدیمی ترین شهر اسپانیا مادرید مالاگا مزایا و معایب زندگی در اسپانیا مزایای زندگی در اسپانیا مشکلات زندگی در اسپانیا معایب زندگی در اسپانیا مهاجرت مهاجرت به اسپانیا مورسیا نرخ بیکاری در اسپانیا هزینه مسکن در اسپانیا هزینه مهاجرت به اسپانیا هزینه های زندگی در اسپانیا والنسیا ویزای اسپانیا پاسپورت اسپانیا

آخرین پروژه ها


اقامت با ثبت شرکت در اسپانیا
اقامت تحصیلی اسپانیا
صومعه پدرالبس در اسپانیا
کلیسای ساگرادا فامیلیا در اسپانیا
کازامیلا در اسپانیا
کاخ سلطنتی در اسپانیا