اقامت با اجازه کار در اسپانیا

اقامت با اجازه کار در اسپانیا

اقامت با اجازه کار در اسپانیا

اقامت با اجازه کار در اسپانیا

با توجه به اینکه بعضی از قسمت های اقتصادی اسپانیا با کمبود نیروی متخصص روبرو می باشند. ولی این نقص می تواند برای افرادی که متقاضی دریافت ویزای کار در اسپانیا هستند فرصت خوبی باشد. در این مطلب شما را با اقامت با اجازه کار در اسپانیا و همچنین مدارک و مشاغل مورد نیاز برای دریافت ویزای کار در اسپانیا آشنا می کنیم.

اگر به دنبال راهی برای دریافت اقامت اسپانیا هستید در ادامه با ما همراه باشید…

همه چیز درباره ویزای شینگن

ویزای کار اسپانیا

ویزای کار اسپانیا به اتباع خارجی امکان اشتغال در کشور اسپانیا را می دهد. ولی اتباع کشورهای اتحادیه اروپایی نیازی به دریافت ویزای کار این کشور ندارند. این افراد به خودی خود اجازه کار در همه کشورهای حوزه شینگن را دارند.

اقامت اسپانیا از طریق بیزنس پلن

جاذبه ها و طبیعت اسپانیا و همچنین از صفر تا صد زندگی در اسپانیا را بیشتر بشناسید…

شرایط دریافت ویزای کار اسپانیا

برای دریافت ویزای کار در ابتدا باید دعوتنامه کار داشته باشید. البته پیدا کردن کارفرمایی که بدون آنکه شما را حضوری ببیند. و برای شما دعوتنامه بفرستد کار راحتی نیست. ولی با در نظر گرفتن موارد زیر می توانید آسانتر این کار را انجام دهید.

چگونه دعوتنامه کار را بگیریم؟

– اگر با دنیای ارتباطات امروزی آشنایی دارید با استفاده از تلفن‌های هوشمند و از فن آوری ارتباطات برای پیدا کردن دوست ‌های اسپانیایی بهره ببرید و از آنها راهنمایی بگیرید.

همه چیز درباره زندگی دانشجویی در اسپانیا و ثروتمند ترین و فقیر ترین مناطق اسپانیا را بدانید…

– یک رزومه کامل و مناسب به زبان اسپانیایی اماده کنید. برای این کار نیاز نیست که به زبان اسپانیایی تسلط داشته باشید. فقط کافی است تا رزومه خود را به فارسی اماده کنید و برای ترجه آن به زبان اسپانیایی به دارالترجمه بسپارید. در نوشتن رزومه دقت کنید. تمامی مهارت هایی که دارید، سوابق شغلی و سوابق تحصیلی و هر نکته‌ای که فکر می کنید می تواند شما را به عنوان نیروی کار متخصص و کارامد معرفی کند را در رزومه خود درج کنید.

قدیمی ترین شهر اسپانیا و ارزان ترین شهر های اسپانیا برای زندگی را بشناسید…

اقامت با اجازه کار در اسپانیا
اقامت با اجازه کار در اسپانیا

همه چیز درباره جغرافیای اسپانیا و کشور های همسایه اسپانیا

یادگیری زبان برای اقامت با اجازه کار در اسپانیا

در کنار دیگر مهارت هایی که تخصص دارید. همچنین می توانید به دنبال شغلی بگردید که نیاز به تسلط زبان انگلیسی دارد. بیشتر مردم اسپانیا به زبان مادری خود صحبت می‌کنند. و تحصیلات دانشگاهی در این کشور نرخ پایینی دارد. بنابراین یک رزومه به زبان انگلیسی و نیز درج کردن مهارت زبان انگلیسی خود در رزومه بسیار دارای اهمیت است و کارفرما را جذب می کند.

گرانترین شهر های اسپانیا برای زندگی کدام ها هستند؟

مشکلات زندگی در اسپانیا را بدانید، همچنین زیباترین شهر های اسپانیا را ببینید

معافیت های گرفتن مجوز کار در اسپانیا

بعضی از متقاضیان بین المللی برای کار در اسپانیا نیازمند گرفتن ویزای کار این کشور هستند.اما نیازی به گرفتن مجوز کار ندارند و معاف هستند.متقاضیان بین المللی که از گرفتن مجوز کار معاف هستند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

شهر های مهم اسپانیا را بشناسید

  • متقاضیان دارای تحصیلات دانشگاهی در سطح دکترا، محققان و دانشمندان 
  • اساتید دانشگاه و پژوهشگران که ویزای کار را برای گسترش برنامه های فرهنگی و علمی در اسپانیا میگیرند
  • روزنامه نگاران،فرهنگیان و هنرمندان که برای اهداف خاص به اسپانیا سفر کاری میکنند
  • ان دسته از عضو های خاواده متقاضی که دارای مجوز کار اسپانیا هستند
  • نیروهای کاری مذهبی،کارگران اتحادیه کاربری و روحانیون

انواع تفریحات در اسپانیا را بشناسید و بخوانید درباره معرفی کشور اسپانیا برای مهاجرت

بخوانید درباره دریافت ویزای اسپانیا همچنین بررسی اقتصاد اسپانیا

روش های پیدا کردن شغل در اسپانیا

متنقاضیان کار در اسپانیا به خصوص ایرانی ها میتوانند از روش های زیر شغلی که متناسب با تجربه،حرفه کاری و تحصیلاتشون هست رو پیدا کنن:

سایت:

دو پلتفرم عالی برای پیدا کردن کار، لینکدین و فیسبوک هستند. که میتوانید از انها برای یافتن شغل مورد نظرتان استفاده نمایید.

اژانس های کاریابی:

از رایج ترین روش ها برای پیدا کردن شغل در اسپانیا میتوان به این دسته از اژانس ها اشاره کرد. که میتوانید انها را در سراسر این کشور یافته و از انها کمک بگیرید. کاری که این اژانس ها انجام میدهند این است که مشاغل را در وبسایت های خود و یا در تابلو های شغلی خارجی تبلیغ میکنند.شما میتوانید از دو کلمه کلیدی (اژانس استخدام) و یا (Agencia de Empleo) برای یافتن انها استفاده کنید.

جهت دریافت راهنمای خرید ملک در اسپانیا کلیک کنید

همه چیز درباره کارآفرینی در اسپانیا و سیستم اموزشی اسپانیا

تابلو های شغلی:

یکی دیگر از روش های پیدا کردن شغل در اسپانیا تابلو های شغلی میباشند. در واقع تابلو های شغلی سایت هایی هستند که استخدام کنندگان و کارفرمایان،مشاغل را در انها میگذارند. شما میتوانید با استفاده از کلمه های کلیدی مانند شغل در اسپانیا یا اژانس استخدام اسپانیا شغل مورد نظر خود را پیدا کنید.

مطالعه درباره راهنمای سفر به اسپانیا

امنیت کشور اسپانیا چگونه است؟ و همچنین درباره اقامت خود حمایتی اسپانیا بخوانید

مدت زمان گرفتن ویزای کار در اسپانیا

اگر شما به عنوان یک متقاضی بین المللی همه مدارک مورد نیاز و همچنین شرایط را داشته باشید، میتوانید بعد از 5 تا 15 ماه ویزای کار اسپانیا را اخذ نمایید.

قوانین عجیب کشور اسپانیا را بدانید…

همه چیز درباره شرایط زندگی در اسپانیا و مهاجرت نوجوانان به اسپانیا

مدت زمان اعتبار ویزای کار اسپانیا

به طور کلی مدت این اعتبار یکسال میباشد، اما اگر متقاضی شرایط لازم را داشته باشد میتواند ان را تمدید کند. همچنین تا مدتی که متقاضی واجد شرایط میباشد میتواند این ویزا را تمدید کند. درنهایت بعد از 5 سال کار مستمر و 5 باز تمدید کردن این ویزا میتواند برای مجوز اقامت دائم اسپانیا درخواست بدهد.

دریافت اقامت دائم بعد از 5 سال در اسپانیا  و بازار کار در اسپانیا چگونه است؟

همه چیز درباره هزینه های حمل و نقل در اسپانیا و تمدید اقامت سال اول در اسپانیا

گرفتن پاسپورت و تابعیت اسپانیا با ویزای کار

در صورتی که شرایط لازم را داشته باشید بعد از 5 سال که مجوز اقامت دائم اسپانیا را دریافت کردید، میتوانید تابعیت کشور اسپانیا را هم دریافت کنید.

از جمله شرایط مورد نیاز برای دریافت پاسپورت اسپانیا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

داشتن مدرک مهارت اسپانیایی و یا مسلط بودن به این زبان

دانستن قوانین شهروندی اسپانیا

دانستن فرهنگ و رسوم مردم اسپانیا

داشتن گواهی عدم سوء پیشینه و سابقه کیفری در کشور اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا از طریق پناهندگی ممکن است؟ هزینه های زندگی در اسپانیا را بدانید!

همه چیز درباره مهاجرت به اسپانیا از طریق ازدواج و مهاجرت دندانپزشکان به اسپانیا

ویزای کار فریلنسری در اسپانیا

ویزای فریلنسری یا خوداشتغالی از دیگر ویزا های کاری در اسپانیا میباشد. برای گرفتن ویزای فریلنسری باید در ابتدا مجوز اقامت اسپانیا را گرفته و سپس برای گرفتن ویزای فریلنسری اقدام کنند. مدت زمان اعتبار ویزای فریلنسری در اسپانیا 1 سال است که قابلیت تمدید 2 ساله را دارا میباشد.

مهمترین شرایط برای گرفتن ویزای فریلنسری میتوان موارد زیر را نام برد:

سن بالاتر از 18 سال

نداشتن سابقه جرم و جنایت

داشتن صلاحیت حرفه ای و مهارت کاری

داشتن تمکن مالی کافی و به اندازه برای فریلنسری در اسپانیا

دریافت اقامت با ثبت شرکت در اسپانیا و اقامت گلدن ویزا اسپانیا را به ما بسپارید… 

مطالعه درباره اقامت تمکن مالی اسپانیا و نحوه گرفتن پاسپورت در اسپانیا

ویزای کار دانشجویی در اسپانیا

دانشجویانی که در حال تحصیل در اسپانیا هستند میتوانند با دریافت ویزای مجوز کار دانشجویی به انجام کار پاره وقت بپردازند. البته باید گفت دانشجویانی در اسپانیا میتوانند کار دانشجوی انجام دهند که در مقطع کارشناسی به بالا تحصیل میکنند، و برای دوره های اموزشی کمتر از 6 ماه مجوزی برای انجام کار صادر نخواهد شد. همچنین در اسپانیا مدت زمان انجام کار دانشجویی 20 ساعت در هفته است.

اخذ اقامت گلدن ویزا اسپانیا

اقامت اسپانیا از طریق بیزنس پلن

مهاجرت به اسپانیا از طریق بیزنس پلن به این معناست که شما با ایجاد یک کسب و کار یا سرمایه‌گذاری در اسپانیا، می‌توانید ویزای مخصوص مهاجرت کسب کرده و در این کشور زندگی کنید. برای این منظور، باید یک طرح کسب و کار قابل قبول به همراه سرمایه‌گذاری مناسب ارائه دهید و شرایط مشخصی را برآورده کنید. پس از تأیید بیزنس پلن توسط مقامات مهاجرتی اسپانیا و انجام مراحل مربوطه، ویزای مهاجرت و سپس اقامت برای شما صادر می‌شود. شما میتوانید برای اطلاع از شرایط و کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین گروه مهاجرتی و گردشگری آسو کمک بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن به ساده ترین روش، اقامت خود را دریافت نمایید.

<yoastmark class=

اقامت اسپانیا از طریق کارآفرینی

دریافت اقامت اسپانیا از طریق کارافرینی به معنای ایجاد یک کسب و کار موفق در این کشور است که منجر به ایجاد اشتغال و افزایش ارزش اقتصادی می‌شود. با این هدف، نیاز است شما یک بیزنس پلن قابل قبول ارائه داده و سرمایه‌گذاری مناسبی در این کسب و کار انجام دهید. پس از تأیید برنامه کارافرینی توسط مقامات مهاجرتی اسپانیا و انجام روال اداری و کاغذ بازی های لازم، ویزای مهاجرت و سپس اقامت برای شما صادر خواهد شد که به شما اجازه می‌دهد در این کشور مقیم شده و زندگی کرده و کسب و کار خود را اداره کنید. فراموش نکنید برای تحقق رویای زندگی در اروپا فقط کافیست با مشاورین آسو گروپ تماس بگیرید.

اقامت اسپانیا با ثبت شرکت

اگر قصد دریافت اقامت اسپانیا با ثبت شرکت را دارید میبایست شما با تأسیس یک شرکت در اسپانیا و تأیید اثر مثبت آن بر اقتصاد این کشور، می‌توانید ویزای مخصوص مهاجرت و سپس اقامت این کشور را کسب نمایید. برای این منظور باید شرکتی را ثبت کنید، سرمایه‌گذاری مناسبی در آن انجام دهید و معیارهای مشخصی را ارضا کنید. پس از تأیید اثر مثبت شرکت توسط مقامات مهاجرتی اسپانیا و انجام مراحل اداری و قانونی مربوطه، ویزای مهاجرت و سپس اقامت برای شما صادر می­گردد.

دیگران مطالعه میکنند:

دانلود pdf مقاله

اشتراک گذاری این مقاله

40 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


اخد اقامت اسپانیا اخذ اقامت اسپانیا اسپانیا اقامت اقامت از طریق ازدواج اقامت اسپانیا اقامت اسپانیا با ثبت شرکت اقامت با اجازه کار در اسپانیا اقامت با ثبت شرکت در اسپانیا اقامت تحصیلی در اسپانیا اقامت تمکن مالی اسپانیا اقامت گلدن ویزا اسپانیا بارسلونا بهترین شهر اسپانیا برای سفر تاریخچه اسپانیا تمدید اقامت سال اول در اسپانیا تمدید پاسپورت اسپانیا جغرافیای اسپانیا دریافت اقامت اسپانیا دریافت اقامت دائم بعد از 5 سال در اسپانیا دریافت پاسپورت اسپانیا رفتار مردم اسپانیا با ایرانیان زبان اسپانیایی زندگی دانشجویی در اسپانیا سویا سویل شرایط زندگی در اسپانیا طبیعت اسپانیا قدیمی ترین شهر اسپانیا مادرید مالاگا مزایا و معایب زندگی در اسپانیا مزایای زندگی در اسپانیا مشکلات زندگی در اسپانیا معایب زندگی در اسپانیا مهاجرت مهاجرت به اسپانیا مورسیا نرخ بیکاری در اسپانیا هزینه مسکن در اسپانیا هزینه مهاجرت به اسپانیا هزینه های زندگی در اسپانیا والنسیا ویزای اسپانیا پاسپورت اسپانیا

آخرین پروژه ها


اقامت با ثبت شرکت در اسپانیا
اقامت تحصیلی اسپانیا
صومعه پدرالبس در اسپانیا
کلیسای ساگرادا فامیلیا در اسپانیا
کازامیلا در اسپانیا
کاخ سلطنتی در اسپانیا